Obchod

10KS LCD1602 Monitor 1602A LCD charakter 1602 5V Modrá obrazovka, zobrazovací moduly Podsvícení modré nové 16 X 2 0 thumb
10KS LCD1602 Monitor 1602A LCD charakter 1602 5V Modrá obrazovka, zobrazovací moduly Podsvícení modré nové 16 X 2 1 thumb
10KS LCD1602 Monitor 1602A LCD charakter 1602 5V Modrá obrazovka, zobrazovací moduly Podsvícení modré nové 16 X 2 2 thumb
10KS LCD1602 Monitor 1602A LCD charakter 1602 5V Modrá obrazovka, zobrazovací moduly Podsvícení modré nové 16 X 2 3 thumb
10KS LCD1602 Monitor 1602A LCD charakter 1602 5V Modrá obrazovka, zobrazovací moduly Podsvícení modré nové 16 X 2 4 thumb

10KS LCD1602 Monitor 1602A LCD charakter 1602 5V Modrá obrazovka, zobrazovací moduly Podsvícení modré nové 16 X 2

365.75 Kč 329.17 Kč

Štítky: kinect pro pc, m12lz52, 1602a, 1602 displej, ili9486, zobrazení ic, winstar, lcd 1602 i2c f, 1602a lcd, i2c.

  • - Kód: w9282
  • - Skladem
  • Kategorie: Video Hry

Následující je základní informace 1602: následující postup pro zobrazení písmene "A" na pozici prvního znaku na druhém řádku LCD modul: ORG 0000H RS EQU P3.7; určit, jak konkrétní hardware je připojen RW EQU P3.6 ; určit, jak konkrétní hardware je připojen E EQU P3.5 ; určit, jak konkrétní hardware je připojen MOV P1, #00000001B ; Jasná obrazovka a kurzor reset DEJ POVOLIT; zavolat, napsat příkaz podprogramu MOV P1, #00111000B ; Nastavit režim zobrazení: 8-bit 2-line 5x7 dot matrix DEJ POVOLIT ; zavolat, napsat příkaz podprogramu MOV P1, #00001111B ; displej, kurzor, kurzor je dovoleno blikat DEJ POVOLIT ; zavolat, napsat příkaz podprogramu MOV P1, #00000110B ; text není pohyb, kurzor automaticky přesune doprava, DEJ POVOLIT ; zavolat, napsat příkaz podprogramu MOV P1, #0C0H ; Napsat displej počáteční adresa (první pozici ve druhém řádku) DEJ POVOLIT ; zavolat, napsat příkaz podprogramu MOV P1, #01000001B; kód prodopis SETB RS ;RS=1 CLR RW je ; RW = 0; připraven k zápisu dat CLR E ; E=0 ; execute zobrazí příkaz DEJ PRODLENÍ; Je LCD modul zaneprázdněn?1602A čip je SPLC780 SPLC100 kompatibilní se všemi čip mainstreamové čipy, tradiční výběr, rovnoměrné podsvícení, dobrý displej, vynikající kvalita, poprodejní záruky, dodávky na čas, vítejte na koupit.SPLC780 než mikro-láska core anti-statické schopnosti, než vytvoření Stabilní kvalitu, originální Tchaj-wanu.Vítejte na koupit.SETB E ; E=1 ; zobrazí kompletní, program stop AJMP $ POVOLIT: CLR RS ; podprogram pro zápis řídicí příkazy CLR RW CLR E DEJ ZPOŽDĚNÍ SETB E RET DELAY: MOV P1, #0FFH ; podprogram pro posuzování, zda LCD displej je zaneprázdněn CLR RS SETB RW CLR E NOP SETB E JB P1.7, PRODLENÍ; je-li P1.7 je vysoká, to znamená práce a čeká ve smyčce RET END Na začátek programu, modulu LCD funkce je inicializována a formát zobrazení je dohodnuto.Všimněte si, že když se znak zobrazí se kurzor automaticky přesune doprava.Žádný manuální zásah je nutný.SMC1602A (16*2) analogový port zapojení schéma Připojení: -------------------------------------------------- - LCM-----51 LCM-----51 LCM------51 ------------------------------------------------ DB0-----P1.0 DB4-----P1.4 RW-------P2.0 DB1-----P1.1 DB5-----P1.5 R-------P2.1 DB2-----P1.2 DB6-----P1.6 E--------P2.2 DB3-----P1.3 DB7-----P1.7 VLCD připojit 1K rezistor na GND -------------------------------------------------- - [Poznámka: AT89S52 používá 12M krystalový oscilátor] =========================================================== ===========*/ #definovat LCM_RW P2_0 //Definovat pin #define LCM_RS P2_1 #define LCM_E P2_2 #define LCM_Data P1 #define Práce 0x80 //Používá k detekci Busy flag v LCM stavové slovo #jsem nclude Void WriteDataLCM(unsigned char WDLCM); Void WriteCommandLCM(unsigned char WCLCM,BuysC); Nepodepsané char ReadDataLCM(void); Unsigned char ReadStatusLCM(void); Void LCMInit(void); Void DisplayOneChar(unsigned char X, unsigned char Y, unsigned char DData); Void DisplayListChar(unsignedchar X, unsigned char Y, unsigned char kód *DData); Void Delay5Ms(void); Void Delay400Ms(void); Unsigned char kód uctech[] = {"uctech"}; Unsigned char kód net[] = {"uctech.icpcn.com"}; Void main(void) { Delay400Ms(); //Start, čekat, čekat na LCM mluvit s pracovní status LCMInit(); //LCM inicializace Delay5Ms (); / / zpoždění na chvíli (ale nemusí) DisplayListChar(0, 5, uctech); DisplayListChar(0, 0, net); ReadDataLCM (); / / test věty nesmyslné, Zatímco(1); } / / Zápis dat Void WriteDataLCM(unsigned char WDLCM) { ReadStatusLCM(); //Zjištění práce LCM_Data = WDLCM; LCM_RS = 1; LCM_RW = 0; LCM_E = 0; //Pokud oscilátor řízený krystalem rychlost je příliš vysoká, můžete přidat malé zpoždění.LCM_E = 0; //zpoždění LCM_E = 1; } / / zápis instrukce Void WriteCommandLCM(unsigned char WCLCM,BuysC) //Buy práce detekce při BuysC je 0 {, Pokud (BuysC) ReadStatusLCM(); //Zjištění práce podle potřeby LCM_Data = WCLCM; LCM_RS = 0; LCM_RW = 0; LCM_E = 0; LCM_E = 0; LCM_E = 1; } / / Čtení dat Unsigned char ReadDataLCM(void) { LCM_RS = 1; LCM_RW = 1; LCM_E = 0; LCM_E = 0; LCM_E = 1; Return(LCM_Data); } //Čtení stavu Unsigned char ReadStatusLCM(void) { LCM_Data = 0xFF; LCM_RS = 0; LCM_RW = 1; LCM_E = 0; LCM_E = 0; LCM_E = 1; While (LCM_Data & Práce); //Zjistit, busy signal Return(LCM_Data); } Void LCMInit(void) //LCM inicializace { LCM_Data = 0; WriteCommandLCM (0x38, 0); / / tři displeje nastavení režimu, nezjistí obsazeno signály Delay5Ms(); WriteCommandLCM(0x38,0); Delay5Ms(); WriteCommandLCM(0x38,0); Delay5Ms(); WriteCommandLCM (0x38, 1); / / zobrazení nastavení režimu, začít vyžadovat pokaždé detekovat obsazovací WriteCommandLCM (0x08, 1); / / zavřete displej WriteCommandLCM (0x01, 1); / /displej jasný displej WriteCommandLCM(0x06,1); // Zobrazí kurzor pohybu nastavení WriteCommandLCM(0x0C,1); // Zobrazení a nastavení kurzoru } / / Zobrazení znaku na zadanou pozici Void DisplayOneChar(unsigned char X, unsigned char Y, unsigned char DData) { Y &= 0x1; X &= 0xF; //Limit X nemůže být větší než 15, Y nemůže být větší než 1, Pokud (Y) X = 0x40; //Pokud je na druhém řádku bude zobrazena, adresu, kód je +0x40; X = 0x80; // Vypočítat kód instrukce WriteCommandLCM (X, 0); / / tady nemusí detekovat obsazovací tón, pošlete adresu, kód WriteDataLCM(DData); } / / Zobrazení řetězce znaků od zadané pozice Void DisplayListChar(unsigned char X, unsigned char Y, unsigned char kód *DData) { Unsigned char ListLength; ListLength = 0; Y &= 0x1; X &= 0xF; //Limit X nemůže být větší než 15, Y nemůže být větší než 1, Zatímco (DData[ListLength]>0x20) // přestat, pokud na konci řetězce je dosaženo { Pokaždé, když vstupní příkaz se nazývá, podprogram ZPOŽDĚNÍ pro posuzování, zda tekutých krystalů modul je obsazeno, je nejprve volal, pak na adresu zobrazení polohy je 0C0H, a konečně kód 41H charakteru A zobrazí je na vstupu. .


  • MicroSoft Model: xbox
  • Plug Typ: UK Plug
  • Kompatibilní Značka/Model: Microsoft
  • Číslo Modelu: modul
  • Značka: HJXY